Завдання під час карантину з біології для 6-А,Г, 7-А,В, 8-А, 10-Ф, 11-М, 11-Ф класів
Дорогі діти!
Домашні завдання подані для першого тижня карантину. Протягом першого тижня вивчаємо теорію. Після тижня канікул ви отримаєте практичні завдання, за які будуть виставлені оцінки.
6 клас (Теми “Мохи”, “Плауни”, “Хвощі”, “Папороті”)
Теорія:
Читаємо параграфи підручника 39, 40, 41 (особливу увагу звертаємо на особливості рослин та їх цикли розвитку)
Переглядаємо відео на Ютубі : https://www.youtube.com/watch?v=959qr5r0nCs
https://www.youtube.com/watch?v=Uvg_ELZYXPA
https://www.youtube.com/watch?v=3AqGExDfyiE
7 клас (Теми “Скелет”, “Покриви”, “Нервова система”, “Органи чуття”)
Теорія:
Читаємо параграфи підручника 33-37 (конспектуємо кожну тему у вигляді таблиць, які ми робили на уроках)
Переглядаємо відео на Ютубі : https://www.youtube.com/watch?v=ojf6qUPwpnA
https://www.youtube.com/watch?v=GPp6FY3Ji4c
https://www.youtube.com/watch?v=fxdc_E7Y-tY
https://www.youtube.com/watch?v=v9krvDdW1Ss
8 клас (Теми “Слух”, “Смак і нюх”, “Рівновага і рух”, Вища нервова діяльність”) Тема “Зір” залишається також, ми її розібрали на уроці.
Теорія:
Читаємо параграфи підручника 42-48
Переглядаємо відео на Ютубі : https://www.youtube.com/watch?v=aKIBh-yCsmM
https://www.youtube.com/watch?v=no1NUR3yVG0
https://www.youtube.com/watch?v=8iT1EzvOqvw
https://www.youtube.com/watch?v=M0YAyo62gKY
https://www.youtube.com/watch?v=xC7zgOGuXso
10 клас (Теми “Неспадкова мінливість”, “Спадкова мінливість”, Медична генетика”, “Медико-генетичне консультування”)
Теорія:
Читаємо параграфи підручника 34-37
Переглядаємо відео на Ютубі : https://www.youtube.com/watch?v=h_8ZAR4JHbU
https://www.youtube.com/watch?v=MvCzd-d8dAA
https://www.youtube.com/watch?v=l-QQ_t9it-Q
https://www.youtube.com/watch?v=FSTTvXn_aQM
https://www.youtube.com/watch?v=tal8TCP8VLE
11 клас (Теми “Вплив на атмосферу”, “Вплив на гідросферу”, “Вплив на грунти”, “Вплив на біорізноманіття”, “Сталий розвиток”)
Теорія:
Читаємо параграфи підручника 48-52
Готуємо сповіщення по одній з вище вказаних тем (сповіщення презентуємо на першому уроці після карантину, можна створити відео, презентацію, обов’язково розповідаємо)
Переглядаємо відео: https://www.youtube.com/watch?v=dKdOh8O8RCg