Школа професійного зростання

Процес самоосвіти є оптимальним шляхом формування професійних компетентностей педагогів. Адже кожен з нас прагне не лише досконало знати всій предмет, а й досягти вищого покликання вчителя – учити і виховувати дитину. 19 листопада у роботі Школи професійного зростання взяли участь 56 учителів. Напрацювання з теми самоосвіти презентували  Антонова С.В. – Опорні конспекти на уроках математики; Яхненко О.В. – Формування громадянської ідентичності в освітньому процесі; Грекало Т.Д. – Формування ключових і предметних компетентностей на уроках української мови і літератури; Шевченко Л.Я. – Інноваційні технології викладання біології в сучасній школі. Приємно, що вчителі підготували змістовні виступи, цікаві презентації, ґрунтовні дослідження. Досвід цих педагогів дає поштовх для наслідування та самовдосконалення.

Заступник директора школи з навчально-виховної роботи Жила І.А.