Інтерактивний національний козацький STEM

В рамках освітнього проєкту учителів математики, фізики та інформатики Черкаської загальноосвітньої школи І-Ш ступенів №32 «Інтерактивний національний козацький STEM» впродовж жовтня, діти з використанням дистанційних технологій під час навчання та в позаурочний час були задіяні на різних локаціях.


Учні 5-х класів під керівництвом Олександри Завгородньої та Надії Морозової були залучені до проходження мульти-квесту “Як козаки сіль рахували” та отримали 17 сертифікатів про вдале завершення всіх випробувань.


Учні 6-х класів під керівництвом Світлани Калини створили віртуальну картинну галерею славетних козаків засобами графічних редакторів і будь-хто бажаючих може відвідати її за посиланням


Онлайн – хакатон “Як козаки фізику вивчали” з учнями 7-х класів провели Ольга Перевалова та Віталій Хоменко, це була командна гра, по завершенню учасники змогли зібрали зображення- пазл.
Переможцями стали:
І місце- Январьов Федір,
ІІ місце розділили Яремич Владлен та Барська
Маргарита.


Учні 9-х класів змагалися під час бліц-турніру «Як козаки тіло і дух гартували». Вчителі Олена Пархета та Юлія Кобзар вправно керували дійством.

Створили інтерактивну карту «Як козаки Україною подорожували» учні 10 – І класу. На плакаті створенні «мітки» (інтерактивні точки) до яких прикріплені посилання на веб-ресурси, інтернет-документи, мультимедійні об’єкти: відео, аудіо, презентації, слайд-шоу, ігри, QR-коди, інтерактивні вправи на веб-ресурсі learningapps, інфографіка та інші інтерактивні карти, які мають свою тематику, пов’язану з козацтвом. Створений учнями плакат, можна використовувати і в подальшому, наприклад на уроках історії,мистецтва,географії, тощо. Переглянути результат роботи дітей можна за посиланням


11-ті класи з Ольгою Лилою були залучені у інтерактивну гру «Як козаки зорями мандрували».
Залучення дітей до таких проєктів розвиває інтерес учнів до вивчення предмету, творчу уяву, художній смак, навички змагання, логічне та просторове мислення, посилює пізнавальну мотивацію, підвищує інтерес до активної творчої та самостійної діяльності, формує навички самостійності.