Математика в дії: від теорії до практики

Хочемо поділитися з вами цікавими результатами нашого проєкту “Математика в дії: від теорії до практики”, який об’єднав учнів різних класів у захопливому дослідженні математичних аспектів нашого життя.

11-М клас провів унікальне дослідження під назвою «Золотий перетин у тілі людини». Учні вивчали ідеальні пропорції, досліджували, як ця математична концепція проявляється в анатомії людини, і шукали красу в простих числах. Це був справжній синтез науки і мистецтва!

6-ті класи занурилися у світ математичних ігор, презентуючи проєкт «Гармонія та краса в математиці». Діти не лише вивчали цікаві головоломки, як-от пентаміно, а й створювали свої власні математичні ігри. Хто сказав, що математика – це лише сухі формули?

5-ті класи уявили себе архітекторами й будували математичне місто. Вони створювали будинки із геометричних фігур, відкриваючи для себе магію гармонії у формах. Така творчість допомогла зрозуміти, що математика навколо нас – у будівлях, містах і навіть в уяві.

Учні 10-Ф класу досліджували світ фракталів. Вони створювали незвичайні фрактальні ялинки, вивчаючи, як природа і математика переплітаються у складних, але гармонійних структурах.

10-й математичний клас відкрив для себе світ фінансів і туризму у проєкті «Віртуальна туристична агенція». Завдяки математичним розрахункам вони дізналися, які країни варто відвідати, як спланувати маршрут і скільки це буде коштувати.

А ось 9-ті класи подорожували Україною – віртуально, але з реальними розрахунками. У рамках свого дослідження вони прокладали маршрути, розраховували витрати на транспорт, проживання і харчування, і зрозуміли, скільки ще краси є у нашій країні.

Цей проєкт став яскравим підтвердженням того, що математика – це не лише про цифри, а про життя, красу і творчість. Дякуємо всім учням та учителям за ідеї, натхнення і чудові результати!