З 31 березня по 4 квітня у Черкаській загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів №32 пройшов яскравий, насичений подіями Інженерний тиждень. Цьогорічна тема — «Адаптація та протистояння», як реакція на зміни в країні та світі — стала не просто гаслом, а справжнім викликом, на який учні відповіли творчістю, сміливістю та винахідливістю.
Понеділок стартував із дослідження «Принципу доміно» у 7-Б класі під керівництвом Тетяни Павленко. Цей експеримент продовжився і у вівторок з учнями 7-А класу. У ці ж дні до активностей долучилися учні 5-8 класів, а також 6-І, під керівництвом Оксани Камінської та Світлани Павліченко.
Середа запам’яталась проєктом «Бульбашки Lollipop». Педагоги, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, створили атмосферу справжнього дива. Того ж дня над «бульбашковими» експериментами працював і 5-А клас з Наталією Мироненко.
У четвер учні 3-А класу грали у «Пінг-понг», а другокласники (2-А, 2-І, 2-Б) мали змогу відчути себе дослідниками завдяки грі «Перевертун». У цей же день тривала робота над більш складними інженерними проєктами для учнів 7-І, 8-І, 10-М, 10-Ф класів: катапульта, тенсегріті-вежа та креативний виклик WoW під керівництвом Віталія Хоменка.
П’ятниця принесла нову хвилю емоцій: 5-А та 5-В класи запустили власні катапульти, а учні 2-Л та 3-Л класів створювали мильні дива в проєкті «Бульбашки Lollipop» з Міленою Косенко та Людмилою Кришталь.
Протягом усього тижня молодші школярі з 1-х класів працювали над створенням катапульт, а учні 3-І та 4-І класів — над літунами S. Учні 6-11 класів разом із Володимиром Антіпом будували готель для бджіл, а серед учнів 5-6 класів активно проходив проєкт «Швидкий старт». Важливою стала і робота над тенсегріті-вежами, в які активно включилися й старшокласники.
Особливо зворушливо було бачити, як учні з особливими освітніми потребами брали активну участь, радіючи кожному маленькому відкриттю. За цим стоїть праця чималої кількості вчителів, асистентів та фахівців.
Інженерний тиждень 2025 вкотре довів: наші діти здатні на більше, ніж ми можемо уявити. Достатньо дати їм інструмент, натхнення та свободу творити.
Дякуємо всім педагогам, батькам і дітям за незабутній тиждень!